miercuri, 13 februarie 2013

A'meu, a'meu, a'meu :o3

Trebuie, dar TREBUIE să îmi cumpăr cartea asta (bine, plănuiesc să-mi cumpăr şi "Le Morte D'Arthur" şi "Domnişoara Einstein" şi... o.O)





"Toti cititorii fideli ai romanelor-thriller stiu cine e Hannibal Lecter si se infioara la auzul numelui sau. Dar ne-am inchipuit vreodata ca mefistofelicul criminal ar putea avea si o versiune feminina? Daca Lecter era cultivat si spiritual, Gretchen Lowell, inspaimantatorul personaj principal din romanului lui Chelsea Cain e pe cat de frumoasa, pe atat de inteligenta. La fel ca protagonistul din Tacerea mieilor, si ea isi gaseste un pandant - aici, in persoana detectivului Archie Sheridan. Dupa ce omorase doua sute de persoane si „castigase” titulatura de criminal(a) in serie, Gretchen merge pana la a rapi detectivul care se afla pe urmele ei si a-l supune la cazne inimaginabile. Extragerea splinei fara anestezie e una dintre ele.
Daca ar fi doar atat, ar fi banal! Dupa toate torturile pe care i le administreaza, nu il omoara, ci - mai mult - il salveaza cand acesta ajunge intr-un punct critic, lasandu-se pe sine sa fie prinsa de catre politie. Archie Sheridan se indragosteste intr-un mod obsesional de ea, in acelasi timp anchetand un caz asemanator cu ceea ce i s-a intamplat lui. Sa mai spunem si ca autoarea, Chelsea Cain, era insarcinata cand a inceput sa scrie romanul?!"



AMIN! Cum de n-am dat de ea pană acum?... 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu