miercuri, 13 februarie 2013

Moartea lui Arthur


Atenţie, această postare este considerată a fi spoiler. ^.^



Aseară am terminat de văzut "Merlin". Oficial, am terminat toate episoadele din acest minunat, superb, extraordinar etc. serial. Nu sunt plângăcioasă de felul meu, dar nu am putut să mă mai abţin. Ştiam că Arthur avea să moară - *"spoilări" nenorociţi* (şi sunt mai mult ca sigură că asta o să fiu şi eu considerată prin această postare) - şi eram oarecum pregătită moral pentru acest lucru, dar...
Sincer, mă aşteptam să fie happy end. Serialul oferă ideea că este un sfârşit fericit, dar nu este, ce naiba?! Cu poate să fie dacă Arthur, frumuseţea blondă, bărbatul puternic, orgolios, cu ochii albaştrii, moare?!


Bineînţeles, ca şi la Lancelot, precum spuneam într-o postare anterioară, lumea nu ar trebui să sufere, căci profeţia s-a împlinit. Mordred l-a înjunghiat pe Arthur cu o sabie suflată de Aithusa, animalul de companie al Morganei. În ultimul episod, salvarea vine din partea lui Emrys, ce şi-a rcăpătat puterile în mod miraculos. În ciuda acestui fapt, nu a putut să schimbe destinul unui om. Merlin trebuie să-l salveze pe Arthur şi o poate face numai dacă ajunge la Avalon, în timp util. Regele Camelotului află de puterile lui Merlin şi la început este respingător - nici nu mă aşteptam la altceva. Morgana, este ucisă de către Merlin, cu ajutorul lui Excalibur. Pentru câteva clipe chiar am crezut că m-am înşelat şi că Arthur îşi va reveni. M-am înşelat. Îşi dă ultima suflare în braţele prietenului său, după ce rosteşte plin de convingere "Mulţumesc!"




Şi din nou, este trist. Poate părea o prostie, dar eu chiar m-am ataşat de serialul ăsta. A reprezentat o parte din viaţa mea şi în momentul ăsta, nu mă pot gândi la un serial mai frumos decât ăsta.
Merlin o aruncă pe Excalibur în apele Avalonului, fiind prinsă de Doamna din Lac, ceea care i-a încredinţat-o într-un episod din sezonul 3, parcă :-? Gwen devine regina Camelotului şi ceva, ceva, îmi spune că Sir Leon o să-i fie aproape. Scena este urmată de trupul lui Arthur Pendragon, "the Once and Future King", ce este lăsat să străbată lacul şi să-şi găseasc liniştea.


Episodul se termină cu o imagine din zilele noastre, ce îl înfăţişează pe Emrys dând târcoale Avalonului, aşteptând ca cel mai mare rege al Camelotului să se trezească.
O să mă învrednicesc şi o să citesc despre legenda lui Arthur Pendragon, despre Merlin, Avalon şi Excalibur.
În orice caz, acest serial, împreună cu personajele interpretate de actori excelenţi, ocupă locul de onoare în inima mea.

Long live the King!

Şi melodia asta e aşa, ca să plângem mai bine :o3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu