miercuri, 13 februarie 2013

Leapşa #4

Leapşa o am de la Kitsune Valo. Thanks again! >:D<

Reguli:
  • 1. Trebuie să pui poza de mai sus pe blogul tău.
  • 2. Trebuie să răspunzi sincer la întrebările puse de mine.
  • 3. După ce ai completat această leapșă, trebuie să faci și tu una nouă pentru cei la care vrei - blogurile nominalizate de tine la Blog of the year 2012 -; leapșa trebuie să conțină 7 întrebări.
  • 4. Leapșa trebuie să o dai mai departe la minim 5 bloggeri.

1. Dacă ești amator al cărților, spune-mi, ce carte te-a impresionat cel mai mult, și de ce?
"Auschwitz" de Laurence Rees. După cum spune şi titlul este despre "Soluţia finală" aplicată evreilor. Cartea este o prezentare generală a situaţiei jidanilor în timpul celui de-Al Doilea Război Mondial, a persecuţiei şi a uciderii lor. Nu m-a impresionat la modul, am plâns, mi s-a făcut rău şi mi-am vărsat maţele, citind despre tratamentele aplicate (cum au spus că au făcut alţii, când s-au confruntat cu o asemenea tematică). Subiectul ăsta mi se pare un moment foarte important în istoria umanităţii şi ar trebui să fiecare dintre noi să avem habar despre ce s-a întâmplat, pentru ca să nu se mai întâmple. Am luat-o pe altă cărare... ideea este că m-a impresionat prin veridicitatea subiectului cărţii.

2. Viitor, trecut, nu mă interesează. Așa că... Între ce ani ai dori să trăiești? Justifică.
În jurul anului 1200 Î.Hr., în Grecia Antică. Am citit că atunci ar fi avut loc războiul troian. :X
În plus, îmi plac veşmintele şi bijuteriile la nebunie.

3. Să zicem că ai murit - Doamne ferește! -, și Dumnezeiu ar zice că-ți mai acordă o șansă pentru a te întoarce pe Pământ, dar trebuie să salvezi pe cineva de altă persoană care-i vrea moartea, punându-ți cele mai grele condiții cu putință. Ai accepta sau ai merge mai departe la judecată?
Deşi nu mă consider cea mai bună persoană pe care o cunosc, cu siguranţă m-aş întoarce. În primul rând, pentru a-mi îndeplini misiunea şi în al doilea rând, pentru a schimba sau repara anumite lucruri ale existenţei mele.
4. Te crezi perfect/ă? Dacă da, bine, dacă nu, spune-mi cum ai vrea să fi de fapt? Și ca înfățișare, dar și caracter.
Habar nu am ce este perfecţiunea. Dar îmi sună a ceva fals... ceva ireal. Nu îmi doresc să fiu perfectă, dar aş putea face câteva modificări la mine - picioare mai subţiri, faţă fină, fără coşuri. Iar la caracter... să mai las uneori cruzimea acasă, căci se întâmplă să jignesc oameni apropiaţi fără să vreau. În rest, mă bucur de francheţea mea şi de faptul că sunt o fire puternică. Sunt "băieţelul" mamei :D
5. Ai avut vise mai ciudate cu unele staruri internaționale? Dacă da, cu cine?
L-am visat pe Ethan Peck mai demult. Dar nu mai ştiu ce făceam. Oricum, nu ceva nebunii căci altfel mi-as fi amintit. :))
6. Ai aflat că ai mai avut un frate/soră, geamăn/geamănă dar, din păcate a murit la naștere. Cum ai reacționa? Care ar fi primul rău implus?
Nu ştiu, întrebarea asta este greoaie... Probabil mi-aş zice "Dumnezeu să o/îl ierte." şi m-aş duce la mormânt.
7. Care e cel mai mare compromis pe care l-ai făcut vreodată?
 În acest moment habar nu am care este cel mai mare... dar, unul recent, a fost să las duşmănia la o parte şi să devin un om care să nu mai pună la suflet toate răutăţile colegelor. Nu mi-a reuşit, aşa că m-am întors la vechile obiceiuri >.<


Întrebările mele:
1. Dacă ai putea fi un personaj de film/desene animate/anime, pe cine ai alege? De ce?
2. Ai citit vreo carte de mai multe ori? Care anume?
3. Ai regrete? Dacă da, care este cel mai mare cu care te confrunţi?
4. Care este ultimul film/serial la care ai plâns?
5. Din greşeală îl/o omori pe cel/cea pe care nu-l suporţi (din diverse motive). Cum reacţionezi?
6. Profesorul te scoate la ascultare, dar nu ştii nimic. Îţi lasă posibilitatea de a vorbi despre un subiect din orice categorie/materie. Dar trebuie să ai temele făcute. Ce ai alege?
7. Poezie sau proză?


O dau mai departe lui... 
Kitsune Valo (Îmi pare rău că ţi-o dau înapoi, dar nu prea am cui să o dăruiesc...:S)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu