miercuri, 13 februarie 2013

Timp mort

O încercare nereuşită de poezie...

Totul arde, focu’-i stins
Nicidecum ca-n paradis
Ura, simt cum mă cuprinde,
Că flacăra dragostei nu se reaprinde.

N-am înţeles, nici nu am vrut
Însemnul iubirii adevărate;
Dorinţa de a termina cu tot şi toate,
Sub impulsul absolut
M-a convins sa vin in noapte
Şi să termin ce tu ai inceput.


Culoarea pasiunii ne-a învăluit,
Picătură cu picătură, până ce-a umplut
Golul imens ce se ivise intre noi...
Pentru ca mai apoi,
Ceasul sa bata ora Morţii
Îngăduindu-i Sorţii
Să ne-nvăluiască în ale sale aripi...

Este mai bine să trăieşti
Până găseşti ce îţi doreşti
Cu care să-ţi împlineşti
Visul de a fi iubit şi să iubeşti!

Am auzit aceste vorbe mult prea târziu,
Când vremea mea apuse
Acum le spun la rândul meu
Pentru ca alte vieţi să nu fie distruse.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu