miercuri, 13 februarie 2013

Leapşă #7


1. Cand faci o pauza de la citit, folosesti un semn de carte sau indoi un colt al paginii?
Depinde de ce am la îndemână. Dacă am şi un colţişor de hârtie, atunci foaia scapă de îndoire.

2. Ai primit in ultimul timp o carte? Daca da, care a fost aceasta?
Mi-am cumpărat două cărţi pe 24 decembrie. "Tratamentul" de Mo Hayder (am terminat-o după trei zile - o carte sadică şi uşor scârboasă) şi "Sălaşul morţii" de Stephen Booth. (încă citesc la ea)

3. Citesti in baie?
Da.

4. Te-ai gandit vreodata sa scrii o carte? Daca da, despre ce?
Păi, gândurile mele zboară departe. Nu ştiu cum e cu talentul.

5. Care este cartea ta preferata?
Preferată, preferată - "Hannibal" de Thomas Harris. Dar există şi altele care mi-au ajuns la inimă.

6. Iti place sa recitesti unele carti?
Daa, normal! Numai "Hannibal" am citit de trei ori :">

7. Ce parere ai despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciezi si ce le-ai spune?
Pff, după ce mi-aş da două palme, m-aş ruga de ei să-mi povestească mai multe despre ei.

8. Iti place sa vorbesti despre ceea ce citesti si cu cine?
Da, cu cine pot. Nu cunosc multe persoane care să citească cărţi care-mi plac.

9. Care sunt lucrurile care te determina sa alegi o carte anume?
Coperta. Nu-i coperta frumoasă, nu o iau de pe raft. Titlul şi apoi rezumatul de pe spate.

10. Care crezi ca este o “lectura obligatorie”, o carte pe care toata lumea trebuie s-o citeasca?
Cărţi de istorie. Fiecare trebuie să ştie despre neamul său măcar minimul de informaţii.

11. Care este locul tau preferat pentru lectura?
Fotoliul şi metroul.

12. Cand citesti, asculti muzica sau preferi linistea?
Hmm…nu prea aud ce se întâmplã în jur, nu mă deranjează gălăgia, deci îmi este indiferent.

13. Ai citit carti in format electronic?
Da. 

14. Citesti numai carti cumparate sau si carti imprumutate?
Şi, şi. Dacă buzunarul e gol, mă duc la bibliotecă. De-aia există şi de-aia am permis.

15. Fa un top 5 al celor mai bune carti/serii pe care le-ai citit vreodata.. 
1. Seria "Hannibal Lecter" de Thomas Harris
2. "Zece negri mititei" de Agatha Christie
3. Seria "Roy Grace" de Peter James
4. Seria "Millenium" de Stieg Larsson
5. "Maitreyi" de Mircea Eliade.


Şi nu în ultimul rând, care este cartea voastrã preferatã?


                        Ia leapşa cine vrea, dar vreau să văd răspunsurile voastre, vă roog! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu