miercuri, 13 februarie 2013

Leapşă #1

  1. Sunt mândră de mine zilele astea.
  2. Aș vrea ca preţul cărţilor să scadă considerabil.
  3. Păstrez păpuşile cu care mă jucam când eram mică.
  4. Mi-aș dori ca viaţa să fie ca-n filme.
  5. Nu-mi place spanacul.
  6. Mă tem de momentul în care o să conştientizez că viaţa este cu adevărat grea.
  7. Nu pot să înțeleg falsitatea pe care o înfăţişează unii oameni.
  8. Aud Dev - Monster.
  9. Îmi pare rău că nu pot fi o persoană mai bună (şi nu mă refer la suflet).
  10. Puțini oameni pot suporta adevărul crud.
  11. Îmi place lenevesc.
  12. Nu sunt perfectă.
  13. Cânt când singură acasă.
  14. Joc teatru niciodată.
  15. Niciodată nu am mers cu trenul. o.O
  16. Văd...văd, asta e important.
  17. Rar reuşesc să strănut fără să privesc la o sursă de lumină..
  18. Plâng numai pe ascuns.
  19. Am nevoie de tiiineeeeee... Nu, asta zicea ăl' de la Direcţia 5, parcă?! Am nevoie de timp, oameni buni! Vacanţa bate la uşa şi eu tot simt nevoie de mai mult timp.
  20. Ar trebui să mă abţin de la comentarii răutăcioase. Nu pot.
Leapşă luată de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu