miercuri, 13 februarie 2013

Leapşă #3


Am luat-o de aici. :D

1. Aștept 2013 pentru că… simt că o să fie un an special.

2. La anul m-aș muta o lună în… într-un loc în care să stau singurică şi fiu înconjurată de c
3. 2013 ar putea fi diferit pentru că… e ceva nou şi aştept să văd cum o să decurgă lucrurile. Dar printre altele, ar putea fi diferit pentru că o să împlinesc 18 ani :-?

4. Ultima ceartă cu cineva am avut-o pentru că… am prieteni foarte diferiţi (ca şi caracter) de mine şi unii mă calcă pe cap aproape în fiecare zi.

5. Sunt dezamăgit de produsul… nu-mi vine nimic în minte în acest moment.

 6. Aș mai retrăi luna… aia în care n-am avut şcoală, m-am distrat alături de persoanele dragi şi am călătorit. (dar asta nu s-a întâmplat niciodata, asa că... am speranţe mari de la tine, domnule 2013!)
 7. Sunt mai înțelept cu un an pentru că… am învâţat lucruri noi, din cele mai diverse şi am simţit pe propria piele ce înseamnă sentimentul de autoconservare.
 8. Gratis, în clinica unui estetician aş încerca intervenția… nu aş intra acolo.
 9. Aş face schimb de job cu… Angelina Jolie. Şi nu numai de job, dacă mă înţelegeţi.

10. La sfârșit de an îmi fac întotdeauna lista cu lucruri faine de văzut/făcut pentru că…  nu-mi fac. Poate din cauza faptului că îmi este lene, sau poate pentru că ştiu că ar fi în van.

Trebuie să dau leapşa mai departe? Okay, atunci, merge la...
     DarkRosemarie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu