miercuri, 13 februarie 2013

Moartea lui Lancelot


Astă vară devenisem obsedată (printre altele) de serialul "Merlin". A fost difuzat pe ProTV inţial, apoi dat în draci de AXN şi AXN SciFi. Nicun fel de problemă, îi iubeam pentru acest lucru. Vreau să ajung la partea în care moare Lancelot. Sau, mă rog, producătorii serialului au făcut ca întreaga scenă din al doilea episod al sezonului 4 să pară altfel - Lancelot şi-a sacrificat sufletul pentru a-l salva pe Merlin. Ştiţi, toate acele acte de eroism venite din partea personajelor ale acestui serial mi se par aievea. Deşi nu cred în miracole şi în bunătatea accentuată, evoluţiile personajelor - în special ale lui Merlin şi Arthur - m-au făcut să nu mă mai gândesc că este numai un serial şi că toate acele lucruri chiar se pot întâmpla şi-n realitate. Şi nu mă refer la partea în care Merlin se sfătuieşte cu Marele Dragon. ci la relaţiile alea profunde dintre personaje.



Ei bine, eu voiam să ajung la episodul în care ne este spus verde-n faţă şi suntem lăsaţi să vedem cu ochii noştrii că Lancelot chiar a murit. Este adus în Lumea Viilor de către Morgana, pentru a o ajuta în planurile diabolice (ah, cât îmi place de femeia asta). Într-un final, trupul îi este ars, după ce îi mulţumeşte lui Merlin, cred eu, pentru că l-a ajutat să îşi găsească liniştea.

Nu ştiu, nu am citit legenda Regelui Arthur, nu ştiu ce se spune că ar fi adevărat în legătură cu Lancelot, dar ştiu că Guinevere îşi înşală soţul cu Lancelot. În serial, cei doi numai se sărută şi asta înainte de nuntă.
Ideea este că am fost tristă când am văzut episodul, iar melodia din timpul ultimei scene nu m-a ajutat să-mi ţin lacrimile acasă.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu